O mých páníčcích...a o mně.

19.08.2013 16:50

    Mou majitelkou je Jana Burešová, která si se svým manželem Martinem pořídila v roce 2009 rodinný domeček se zahradou. Protože toužili po pořádném zdravém hafanovi, vybírali psa z chovatelské stanice. Moc se jim líbil přístup chovatelky paní Hany Kratochvílové, která měla tou dobou doma nadílku malých zlatých kuliček, oficiálně "Vrhu E". Má chovatelka mi vybrala  skutečně výborné rodiče. Na tuto chovnou stanici se můžete podívat na jejich stránkách www.dynastyanah.cz.

    Už jako malé štěně jsem nastoupil do psí školky, kde se můj pán a panička naučili, jak se mnou správně komunikovat, abych rozuměl, co po mně chtějí. Nyní můsím říct, že jim to jde a já poslouchám jako hodinky. Letos jsem úspěšně splnil zkoušky OVVR se 232 body.

    Od mala jsem krmen superpremiovým krmivem PURINA Pro Plan. Nikdy jsem neměl žádné zdravotní problémy ( jenom jednou, když jsem sežral nějak podezřele zapáchající myš - fuj).

    Jsem pravidelně očkován, česán, koupán, mazlen..... no prostě všechno.

    Od štěněte se také stýkám s jinými psi. Protože jsem pořádný hafan mám mezi nimi snahu být trochu autoritativní ( minulý týden jsem to zkoušel na jednoho kavkazáka a nevyšlo to. No co, než aby na mě slintal, tak jsem se vzdal). V žádném případě, ale nejsem agresivní. Mezi kámošema jsem moc rád.

    

    Taky mám moc dobrý vztah k dětem. Mám doma dvě - přesněji dva kluky. Jeden má 7 let a druhý je ještě mimino, sotva umí chodit. Oba mě mají moc rádi a já je. Vžycky štěkám na povel, aby měli radost...

    Bydlel jsem nejprve s lidmy jen doma, pekně pelíšek u pelíšku, ale teď už jsem raději venku ve svém krásném domku a dávám na celou rodinu pozor. Ale když je horko nebo zima - šup zpátky do obýváku. Nikdy jsem nic nezničil, nikomu neublížil... jsem přeci inteligent!

 

    Tak jsem se vám stručně představil a pokud máte zájem, tak se holky ozvěte... !

 

 

Kontakt

Extra Event Dynasty Anah

jjmburesovi@seznam.cz

739 396 625
604 461 733

Vyhledávání

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode